WineTime
WineTime
Повече от век Bertani представлява превъзходството на виното от Венето в Италия и по света. Историята му започва през далечната 1850 г., когато Гаетано Бертани решава да предприеме пътуване до Бургундия със своя приятел, винопроизводителя Жул Гюйо, за да разкрият тайните на лозарството и винопроизводството на регион, който вече произвежда отлични вина, прочути в цял свят. В светлината на знанията и уменията, придобити по време на престоя им във Франция, през 1857 г. братята Джован Батиста и Гаетано Бертани решават да основат семейна винарна в земите на Валполичела. Марката Bertani все още представлява днес една от основните референтни точки на виното в региона, благодарение на фирмената философия, която винаги е оставала последователна във времето с ценностите на безкомпромисно качество и стил, базиран на елегантност.
В основата на успеха стои дълбоко познаване и голямо уважение към територията. Bertani винаги е поставял земята в центъра на своя проект като ценност и предпоставка за цялата дейност на компанията. Ангажиментът винаги е бил насочен към подобряване на характеристиките на тероара, за да се опита да подчертае най-добрите му качества. През годините винарна Bertani успя да избере най-ценните и исторически подходящи райони на Венето. Днес тя притежава лозя в сърцето на Valpolicella Classica, хълмистата област северозападно от Верона, която се простира към езерото Гарда; във Valpolicella Valpantena, прекрасна предалпийска долина североизточно от Верона, характеризираща се с почви, съставени от скъпоценен варовито-глинен мергел, богат на железни минерали. Що се отнася до бялото грозде, Бертани присъства в областта Соаве, кралство Гарганега, и в Лугана, южно от езерото Гарда.
Мозайка от тероар, която позволява на Bertani да предлага широка гама от вина, покриващи всички превъзходства на областта Veronese, давайки глас на различните аспекти на територия, посветена на лозарството от времето на древните римляни. Поради разнообразието от територии, грозде и деноминации, всички вина на избата имат разпознаваемост, резултат от ясна корпоративна идентичност. Бертани винаги е оставал верен на идеята за виното, свързана с интимната връзка с мястото на производство и личността на лозята. Той винаги е поставял уважението към традициите и стилистичната съгласуваност пред маркетинговите възможности, без никога да се поддава на модата или отклоненията на международния вкус, които често са подвеждали много винарни. Пътят му е права линия, която от самото си основаване прокарва път, който е разпознаваем и ценен от всички любители на страхотните вина.